Kriebels - Reisverslag uit Hagestein, Nederland van Viona Snoek - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Hagestein, Nederland van Viona Snoek - WaarBenJij.nu

Kriebels

Blijf op de hoogte en volg Viona

27 September 2016 | Nederland, Hagestein

Na een paar maanden van ideeën opdoen, het uitstippelen van m'n reis, officieel m'n vluchten boeken en m'n spullen bij elkaar rapen is het bijna zo ver. Over twee weekjes stap ik op het vliegtuig naar de andere kant van de wereld. Het begint nu ook echt te kriebelen. Alsof ik hotel de botel verliefd ben en ik eindelijk de ware ga ontmoeten. Wie weet is dat wel een voorgevoel, want in de vriendengroep wordt al gesuggereerd dat ik er met een Australische beachboy vandoor ga en ik nooit meer thuis kom. Ondanks dat ik erg open probeer te staan voor wat deze reis me allemaal gaat brengen, sla ik dat avontuur liever even af. Dus wees niet bang, als het goed is sta ik over drie maanden weer op Hollandse bodem.

  • 27 September 2016 - 15:55

    Jeannet Strien:

    Geniet ervan Viona en we zien wel of je alleen terugkomt
    of samen ;-)

  • 27 September 2016 - 18:59

    Christine:

    Het komt nu echt dichtbij ! samen nog even aftellen en dan loslaten maar.....

  • 29 September 2016 - 12:35

    Miranda:

    Heel veel plezier nog met de voorbereidingen

  • 08 Oktober 2016 - 17:24

    Joke:

    Lieve Viona
    Succes met alle voorbereidingen, en neem niet te veel bagage mee hoor. Moet het allemaal mee sjouwen.
    Wij komen je morgen niet uitzwaaien want wij gaan op bokken ( fietstocht) Lopikerwaard. Heel veel plezier en we gaan je volgen. Groetjes Wim en Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Viona

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 10638

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2016 - 09 Januari 2017

'Down under'

Landen bezocht: